EK2008
Heren "voetbalkenners', ik heb op de computer een EK-poule staan.
lijkt het jullie wat om onder elkaar een EK-poule te organiseren?
laat het mij even weten, a.u.b.
met inleg of zonder???
ik lees jullie reacties wel
Vinden jullie het erg als ik er geen zak meer van snap
uitleg:
pillo jij had voorspeld Portugal-Kroatiƫ 3-1
gister was de stand POR-DUI 2-3
je had alle twee de landen niet goed dus geen punten voor de toto te winnen.
je had POR wel op de juiste plaats, maar ze hebben niet 3 keer gescoord, dus geen punten.
gister had alleen Bob punten voor de 2 doelpunten van POR. (hij had POR-KRO 2-0 als uitslag)
Maar Jij, Til, Eggie en ik hebben wel 5 punten gehaald, omdat wij DUI in de halve finale hebben staan (op de verkeerde plaats)
goede uitleg, das logisch
ik zeg: "Pillo, blijf er bijjjj"
JUISTE PLAATS IN HALVE FINALE IS 8 PUNTEN !!!!
IK BLIJF ERBIJJJJJJJJJJJ HOORRRRRRRRRRRRRR
8 punten indeed, maar die heeft nog niemand gehaald.
Vanavond Eggie en ik kans op die 8 punten.
Jeroen alleen jij hoor, want jij bent de eningste die KRO in de halve finale heeft en ook nog op de juiste plaats
IK STRAKS NEDERLAND SPANJE GOED IN HALVE FINALE
Je zal zo vakantie hebben
klopt jeroen. eggie heeft turkije, had verkeerd ingevuld.
Ik heb alles voor de zekerheid even nagekeken en dan is dit de JUISTE tussenstand:
1e - Eggie - 134
2e - Til - 133
3e - Pillo - 126
4e - Jeroen - 121
5e - Bob - 118
6e - Breekie - 102
maar ik had duitsland - turkije als kwarfinale. En duitsland heb ik door laten gaan... ohja, ik had voor de wedstrijd van gisteren de landen tsjechie - kroatie 2-0 dus als kratie naar 90 min nog niet heeft gescoord. krijg ik er nog 2 pnt bij!!
mooi lijstje trouwens! Eggie bovenaan
als je dui-tur als kwart finale hebt, kun je toch 8 punten krijgen als turkije naar de halve finale gaat. Duitsland zul je w.s. je 5 punten al voor hebben gekregen. Volgens onze nieuwe regels zul je volgens mij 2 punten krijgen als Kroatie niet scoort vandaag. Ik ga vandaag 10 punten pakken, ik moet van die 4e plaats af! Vandaag Kroatie-... 2-1
en ik heb voorspeld dat de Turken 1 x scoren... dus 0-1 voor de Turken zou het geschiktste resultaat zijn!
dus ik laat duitsland en turkijke samen doorgaan?>??>
en als het 1-0 wordt voor de turken heb jij zeker ook de toto nog goed
Ingrijpen heer Breekie, slaan met die hamer
Nein Loel
Ik heb de kwarfinales
Tsjechie - Kroatie 2-0
Duitsland - Turkije 1-1
Geen wedstrijden goed, dus geen toto. wel 3 pnt. voor Kroatie, 3 pnt voor Duitsland en 5 voor Turkije. als de doelpunten meezitten, kan ik er nog 4 bijkrijgen. Maar van de wedstrijd Duitsland - Turkije heb ik maar eentje naar de halve finale door laten gaan uiteraard. Duitsland in dit geval, dus alvast 5 pnt. Ik kan geen halve finalisten meer krijgen op de juiste plek...
MOETEN NU DE JUISTE PLOEGEN IN DE KWARTFINALE STAAN OM PUNTEN TE SCOREN VIA TOTO EN DOELPUNTEN OF NIET
IKKE NIET BEGRIJP
is die hamer op Pillo zijn hoofd beland?
(sorry inkoppertje)
Jeroen, dan moet Kroatiƫ 2 keer scoren en doorgaan naar de halve finale!